۱۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۴۸

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان:

۲۰ نفر در حوادث کردستان جان باخته اند/۱۰ نفر مقرون به کشته سازی

۲۰ نفر در حوادث کردستان جان باخته اند/۱۰ نفر مقرون به کشته سازی

سنندج- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: حدود ۲۰ نفر در حوادث کردستان جان باخته اند که ۱۰ نفر مقرون به کشته سازی دشمنان هستند و با سلاح جنگی و از پشت سر کشته شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رمضانی روز یکشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: از همه تلاش‌های اقناعی و تبیینی رسانه‌ها تقدیر و تشکر داریم.

وی افزود: دشمن درصدد است که اقشار مختلف مردم را وارد اغتشاشات کرده و به اهداف خود در جنگ ترکیبی برسد.

رمضانی خاطرنشان کرد: در فضای حقیقی موضوع جدی در کردستان نداشتیم ولی در فضای مجازی و فضای رسانه‌ای معاند شاهد مواردی هستیم که با واقعیات استان فاصله بسیاری دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان تصریح کرد: با دقت نظر نیروهای عمل کننده شاهد پشت سرگذاشتن اغتشاشات هستیم و نظام همواره می‌خواهد تفکیک بین مردم و اغتشاش گران قائل شود.

رمضانی افزود: اگر این داستان بیش از ۲ ماه طول می‌کشد به خاطر این است که نظام احتراز دارد که مردم در این ماجرا آسیب ببینند.

وی خاطرنشان کرد: کلیت عمل نیروهای عمل کننده با رعایت آداب و احترام به مردم بوده و منکر برخی اشتباهات نیستیم.

رمضانی اظهار داشت: مطالبه آب شرب سالم و گوارا حدود پنج سال است جزو مطالبات جدی مردم سنندج بوده است و در بازه زمانی یک ساله این پروژه از ۲۲ درصد پیشرفت به طور کامل تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: اکنون آب شرب گوارا در منازل مردم سنندج موجود است و این دغدغه مردمی رفع شده است.

رمضانی تصریح کرد: میزان اعتباری که در سفر گذشته رئیس جمهور برای استان کردستان مصوب شد حدود دو برابر استان‌های همتراز بوده است و این نشان دهنده نگاه ویژه دولت به مردم کردستان است.

وی افزود: سفر دوم رئیس جمهور به کردستان دارای ویژگی‌هایی بود چون توطئه‌های دشمن برای ناامن کردن کردستان با حضور آیت الله رئیسی خنثی شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان اعلام کرد: صحنه گردان‌های فضای مجازی به زودی جمع خواهند شد لذا انتظار می‌رود فعالان فضای مجازی نسبت به روشنگری و تبیین اوضاع اقدام کنند.

رمضانی افزود: باید یک به یک احساس تکلیف کنیم و در حوزه اقناعی ورود کنیم.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه بعضی از اساتید دانشگاهی تسلط کافی بر مسائل اجتماعی ندارد و تحت تأثیر فضای تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمنان قرار گرفته اند.

رمضانی در ادامه سخنان خود اعلام کرد: حدود ۲۰ نفر در حوادث کردستان جان باخته اند که ۱۰ نفر مقرون به کشته سازی دشمنان هستند و با سلاح جنگی و از پشت سر نشانه گرفته شده اند در حالی که هیچکدام از نیروهای نظامی ما در جریان این اغتشاشات هیچ سلاح جنگی در اختیار نداشتند.

وی افزود: ۱۶ آذر روز ضد آمریکایی و ضد نیکسون رئیس جمهور وقت آمریکاست و متأسفانه اکنون شاهد تبلیغات دشمن برای مصادره این روز ضد استکباری هستیم لذا انتظار می‌رود رسانه‌ها در این خصوص ورود کرده و فلسفه ۱۶ آذر و روز دانشجو را برای اقشار مختلف مردم تبیین کنند.

کد خبر 5646438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha